
ΑΝΑΘΕΣΗ : κατάστημα με είδη βιολογικών τροφίμων.
Ένα διαφημιστικό προϊόν μπορεί πάντα να κρύβει μια ιδέα σημαντική και δημιουργική.
Στόχος της φωτογράφισης είναι ο άνθρωπος να κατανοήσει πόσο δεμένος είναι με την τροφή που καταναλώνει.
Απώτερος σκοπός, το μυαλό συνειρμικά να ανακαλεί τη σχέση της τροφής με τα οφέλη στον οργανισμό, να αφομοιώσει την προσφορά της τροφής μέσα από τον συνδυασμό των εικόνων και να δημιουργηθεί ένα επιπλέον κίνητρο για έρευνα.
ASSIGNMENT: organic food store.
A promotional product can always hide an important and creative idea.
The goal of the project is for people to acquire food consciousness, in an imaginative way.
The ultimate goal is to assimilate the offer of each food, through images.
As a result the mind associatively recall the relationship of food with its benefits to the body.

































